ПРАВИЛА
внутрішнього трудового розпорядку
Біликівської гімназії
Миргородської міської ради Полтавської області

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Відповідно до Конституції України громадяни України мають право на працю, тобто на одержання гарантованої ро­боти з оплатою праці відповідно до її кількості та якості і не нижче встановленого державою мінімального розміру, включаючи право на вибір професії, роду занять і роботи відповідно до покликання, здібностей, професійної підготовки, освіти та з урахуванням суспільних потреб.

В гімназії трудова дисципліна ґрунтується на свідомому і сумлінному виконанні працівниками своїх трудових обов'яз­ків іє необхідною умовою організації ефективної праці і навчального процесу.

Трудова дисципліна забезпечується методами переконання та заохочення до сумлінної праці. До порушників дисципліни застосовуються заходи дисциплінарного та громадського впливу.

2. Усі питання, пов’язані із застосуванням правил внутрішнього розпорядку, розв’язує директор гімназії в межах наданих йому повноважень, а у випадках, передбачених діючим законодавством і правилами внутрішнього розпорядку, спільно або за погодженням з трудовим колективом.

II. ПОРЯДОК ПРИЙНЯТТЯ І ЗВІЛЬНЕННЯ ПРАЦІВНИКІВ

1. Згідно зі Статутом гімназії право приймати на роботу працівників має директор.

2. Директор гімназії укладає трудові договори з працівниками гімназії.

3. Трудові договори з працівниками гімназії укладають:

· на невизначений строк (безстрокові);· на визначений строк (строкові).

Строкові трудові договори з працівниками укладають, якщо трудові відносини не можна встановити на невизначений строк з урахуванням характеру подальшої роботи, умов її виконання або інтересів працівника.

4. При прийнятті на роботу працівнику можна встановити випробування відповідно до вимог статей26-28КЗпП. Контроль за проходженням випробування працівником покладають на безпосереднього керівника стажування.

5. Щоб оформити трудові відносини громадяни зобов’язані надати:

· паспорт або інший документ, що посвідчує особу;

· трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування;

· документи про освіту — у випадках, передбачених законодавством;

· документи про підвищення кваліфікації, — якщо це передбачають кваліфікаційні вимоги посадової (робочої) інструкції;

· свідоцтво про загальнообов’язкове державне соціальне страхування (за наявності);

· довідку Державної фіскальної служби про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера).

Окремі категорії громадян додатково надають:

· військовий квиток або тимчасове посвідчення — військовозобов’язані;

· посвідчення про приписку до призовної дільниці — призовники;

· довідку до акта огляду МСЕК та індивідуальну програму реабілітації — особи з інвалідністю.

Приймати на роботу без цих документів заборонено.

Особи, які мають право на пільги у сфері праці, при прийнятті на роботу подають підтвердні документи.

До початку роботи працівник має надати фотокартку для оформлення особової картки за типовою формою П-2.

6. На виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» від01.06.2010 №2297-VI при прийнятті на роботу працівника повідомляють про використання його персональних даних.

7. Прийняття на роботу оформляють наказом директора гімназії, з яким працівника ознайомлюють під підпис.

8. Наказ про прийняття на роботу видають на підставі заяви та за необхідності — трудового договору, укладеного у письмовій формі. У наказі зазначають найменування роботи (посади) відповідно до Національного класифікатора України ДК003:2010 «Класифікатор професій», затверджений наказом Держспоживстандарту України від28.07.2010 №327, дату, з якої працівник має стати до роботи, умови оплати праці та інші істотні умови трудового договору.

9. Трудовий договір оформляють у письмовій формі:

· з особою, яка наполягає на цьому;· з неповнолітньою особою;
· з особами, які беруть участь у громадських та інших роботах тимчасового характеру;
· з особами, які працюватимуть дистанційно або надомно.

10. Працівники гімназії в установлені строки повинні проходити медичний огляд відповідно до чинного законодавства.

11. Працівники, прийняті на роботу після 10.06.2021, зберігають трудові книжки у себе. За бажанням працівника, що стає до роботи вперше, відділ кадрів оформляє трудову книжку на підставі заяви не пізніше п’яти днів після прийняття на роботу.

На вимогу працівника відділ кадрів вносить до трудової книжки працівника записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі.

12. При прийнятті на роботу працівника:

· ознайомлюють з цими Правилами та колективним договором;
· роз’яснюють права і обов’язки,
· ознайомлюють з посадовою (робочою) інструкцією;
· інформують під підпис про умови праці на робочому місці;
· інструктують з техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці та протипожежної охорони.

13. Дію трудового договору припиняють з ініціативи працівника, роботодавця та з інших підстав, передбачених законодавством (зокрема, ст.7, 36, 38, 39, 40, 41 КЗпП), із дотриманням процедури та умов звільнення, визначених законодавством.

14. У день звільнення роботодавець:

· видає працівникові копію наказу (розпорядження) про звільнення;

· видає належно оформлену трудову книжку, якщо її зберігав роботодавець;

· провадить повний розрахунок із працівником.

Трудову книжку звільненого працівника може отримати інша особа на підставі паспорта та нотаріально посвідченої довіреності.

Днем звільнення вважають останній день роботи.

15. У разі переведення на іншу посаду або звільнення працівник передає справи іншому працівнику, визначеному безпосереднім керівником або директором.

Передавання справ і майна засвідчують актом, який складають у двох примірниках. Один примірник акта видають працівнику, який звільняється чи переводиться на іншу посаду, інший— зберігають у справах структурного підрозділу.

16. У разі звільнення відділ кадрів видає працівнику обхідний листок із переліком структурних підрозділів, керівники яких засвідчують відсутність заборгованості. Працівник має здати заповнений і підписаний обхідний листок до відділу кадрів не пізніше дня звільнення.

17. У разі зміни матеріально відповідальної особи (звільнення, переведення, тимчасова відсутність), встановлення факту крадіжки або зловживань, псування цінностей тощо проводять інвентаризацію в порядку, встановленому наказом директора.

18. Звільнення педагогічних працівників за результатами атестації, скорочення кількості або штату працівників здійс­нюється у відповідності за чинним законодавством.

III. ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИТА ПРАВА ПРАЦІВНИКІВ

1. Працівник зобов’язаний:

1.1. Сумлінно виконувати обов’язки, покладені на нього трудовим договором, цими Правилами та іншими законодавчими й нормативними актами.

1.2. Виконувати накази, розпорядження та доручення роботодавця.

1.3. Своєчасно прибувати на робоче місце та починати роботу, перебувати на робочому місці протягом робочого часу, за винятком перерв для відпочинку та харчування.

1.4. Повідомляти (за можливості— до початку робочого дня) безпосереднього керівника або адміністрацію про причини відсутності на роботі, а про відкриття електронного листка непрацездатності — упродовж години після формування медичного висновку письмово, засобами телефонного чи електронного зв’язку або іншим доступним способом. Якщо працівник не дотримав цієї вимоги, складають акт про відсутність працівника на робочому місці.

1.5. Надавати на вимогу працівника відділу кадрів військово-облікові документи для звірки з даними особових карток П-2.

1.6. Повідомляти адміністрацію закладу протягом трьох робочих днів про зміну сімейного стану, місця проживання (перебування), про здобуття освіти, членство у профспілковій організації.

1.7. Дотримуватися вимог з охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці та пожежної безпеки.

1.8. Повідомляти адміністрацію про намір достроково припинити відпустку для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного (шестирічного) віку не пізніш як за 10 календарних днів до дня дострокового припинення такої відпустки.

1.9. Вживати заходів для негайного усунення причин та умов, що перешкоджають або ускладнюють нормальну роботу (простій, аварія), і терміново повідомляти про це безпосереднього керівника.

1.10. Дбайливо ставитися до майна закладу, раціонально витрачати електроенергію, матеріали та інші матеріальні ресурси, вживати заходів щодо запобігання шкоді, яка може бути заподіяна.

1.11. Відшкодувати шкоду, заподіяну майну роботодавця винними діями під час виконання трудових обов’язків, у розмірі та в порядку, встановленому законодавством.

1.12. Не розголошувати комерційну та конфіденційну інформацію, яка стала відома під час виконання трудових обов’язків.

1.13. З повагою ставитися до колег, сприяти створенню позитивного психологічного клімату в колективі, підтримувати доброзичливі відносини з колегами, уникати дій, що заважають нормальній роботі, дотримуватися правил ділового етикету у взаєминах з колегами, батьками та вихованцями закладу.

1.14. Дотримуватися чистоти й порядку на робочому місці та на території закладу.

1.15. Зачиняти вікна та двері кабінету, вимикати світло в кінці робочого дня.

1.16. Подавати письмову заяву роботодавцю про намір пройти обстеження та здати кров не пізніш як за один робочий день до дня донації. У заяві працівник вказує:

· коли надасть довідку за формою № 435/о «Довідка щодо надання донорам пільг», що підтвердить факт донації, наприклад, першого робочого дня після дня донації крові;

· коли бажає отримати день відпочинку — безпосередньо після дня донації або разом із щорічною відпусткою.

Якщо медичне обстеження виявить протипоказання для донації, працівник отримає оплату за день обстеження, зважаючи на середній заробіток, проте день відпочинку працівникові не надаватимуть. Якщо працівник планував узяти день відпочинку одразу після донації, має вийти на роботу і надати довідку за формою № 436/о «Довідка щодо обстеження донора».

2. Працівник має право:

2.1. На своєчасне забезпечення роботою згідно з професією та кваліфікацією відповідно до укладеного трудового договору.

2.2. На належні, безпечні та здорові умови праці.

2.3. На забезпечення, відповідно до чинних норм, спецодягом, спецвзуттям, засобами індивідуального захисту.

2.4. На заробітну плату відповідно до укладеного трудового договору.

2.5. Оскаржувати дисциплінарне стягнення в порядку, встановленому законодавством.

2.6. Підвищення кваліфікації, перепідготовку, вільний вибір змісту, програм форм навчання, організацій та установ, які здійснюють підвищення кваліфікації і перепідготовку.

IV. ОСНОВНІ ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ДИРЕКЦІЇГІМНАЗІЇ

1. Директор має право:

1.1. Вимагати від працівника належно виконувати роботу відповідно до умов трудового договору, дотримувати цих Правил, нормативних актів роботодавця, правил охорони праці, дбайливо ставитися до ввіреного йому майна.

1.2. Притягати порушників трудової дисципліни до відповідальності.

1.3. Уживати заходів для морального та матеріального заохочення за сумлінне дотримання вимог цих Правил.

1.4. Контролювати дотримання працівниками трудової дисципліни.

2. Директор гімназії зобов’язаний:

2.1. Забезпечити необхідні організаційні та економічні умови для проведення навчально-виховного процесу на рівні державних стандартів якості освіти, для ефективної роботи педагогічних та інших працівників закладу освіти відповідно до їхньої спеціальності чи кваліфікації;

2.2. Визначити педагогічним працівникам робочі місця, своєчасно доводити до відома розклад занять, забезпечувати їх необхідними засобами роботи;

2.3. Удосконалювати освітній процес, впро­ваджувати в практику кращий досвід роботи, пропозиції педа­гогічних та інших працівників, спрямовані на поліпшення роботи гімназії;

2.4. Доводити до відома педагогічних працівників у кінці навчального року (до надання відпустки) педагогічне навантаження в наступному навчальному році;

2.5. Контролювати видачу заробітної плати педагогічним та іншим працівникам у встановлені строки, надавати відпустки всім працівникам гімназії відповідно до графіка відпусток;

2.6. Забезпечити умови техніки безпеки, виробничої са­нітарії, належне технічне обладнання всіх робочих місць, створювати здорові та безпечні умови праці необхідні для виконання працівниками трудових обов'язків;

V. РОБОЧИЙЧАСІ ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ. ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ

1. Для працівників установлюється п’ятиденний робочий тиж­день з двома вихідними днями. При п’ятиденному робочому тижні тривалість щоденної роботи визначається правилами внутрішнього розпорядку і графіками змінності, які затверджує директор гімназії за погодженням з трудовим колективом гімназії з додержанням тривалості робочого тижня.

В межах робочого дня педагогічні працівники гімназії повин­ні вести всі види навчально-методичної роботи відповідно до посади і навчального плану.

Час початку і закінчення роботи встановлюється розкладом занять і режимом роботи. Для окремих працівників умовою контракту може бути передбачений інший режим роботи, графіками роботи, погодженими трудовим колективом.

За погодженням з трудовим колективом деяким групам працівників може встановлюватися інший час початку і закінчення роботи.

Робочий день обслуговуючого персоналу починається о 8,00 і закінчується о 16.30, обідня перерва з 12.00 до 12.30.

2. При відсутності педагога або іншого працівника закладу директор гімназії зобов’язаний терміново вжити заходів щодо його заміни іншим педагогом чи працівником.

3. Відповідальність за роботу гімназії протягом тижня розподіляється між адміністраторами гімназії згідно графіка по­годженого профспілковим комітетом.

2. Працівники гімназії зобов’язані:

2.1. Працювати чесно і добросовісно, виконувати свої посадові обов’язки, відповідно до займаних посад, згідно зі ст. 51 Закону України “Про освіту”, суворо виконувати навчальний режим, Закон України “Про загальну середню освіту”, і Правила внутрішнього трудового розпорядку закладу;

2.2. Дотримуватися вимог техніки безпеки, виробничої санітарії і протипожежної охорони, передбачених відповідними правилами та інструкціями;

2.3. Берегти навчальні і загальношкільні приміщення, обладнання, інвентар, матеріали, навчальні посібники тощо; виховувати у учнів бережне ставлення до шкільного майна.

3. Основні функціональні обов’язки заступників директора, вчителів, класних керівників та вихователів, медичної сестри, завідуючих навчальними кабінетами, бібліотекара, секретаря гімназії, технічного персоналу затверджуються наказом директора гімназії.

3.1. Коло обов’язків, які виконує кожний працівник на своїй посаді, визначається, крім цих Правил, Положенням про загальноосвітню школу України, посадовими інструкціями, затвердженими в установленому порядку.

3.2. Заступник директора гімназії з господарської роботи по узгодженню з директором визначає об’єм і характер роботи технічного персоналу гімназії з урахуванням навантаження в межах робочого дня.

4. Обов’язки вчителів:

4.1. Кожний учитель, з’явившись на роботу, знайомиться з усіма розпорядженнями і об’явами, які вивішуються адміністрацією і громадськими організаціями.

4.2. Учителі, вихователі з’являються у гімназії не пізніше, ніж за 15 хвилин до початку свого уроку.

4.3. У випадку неприбуття до дзвінка на урок вважається, що вчитель запізнився. Про причини відсутності чи запізнення вчитель подає пояснення в навчальну частину, черговому адміністратору.

4.4. Перед початком уроку вчитель перевіряє готовність учнів до уроку і санітарний стан навчального приміщення. У випадку, якщо кабінет не підготовлений належним чином до занять, учитель не повинен починати урок до приведення кабінету в повну готовність.

4.5. Після дзвоника з уроку вчитель повідомляє учнів про закінчення заняття і дає дозвіл на вихід із класу, організує роботу чергових по виконанню санітарно-гігієнічного режиму школи.

4.6. Після закінчення уроків вчитель супроводжує у роздягальню той клас, в якому він вів останній урок.

4.7. Учитель, який проводив останній урок, не залишає чергових по класу до завершення ними чергування.

4.8. Учитель несе відповідальність за збереження майна, чистоту і порядок у своєму класі (кабінеті) під час уроку.

4.9. Закріплення робочих місць за учнями проводять у класах класні керівники, а у кабінетах – відповідальний учитель.

4.10. Учитель зобов’язаний з початку уроку особисто відмітити в електронному класному журналі відсутніх учнів.

4.11. Учитель зобов’язаний у день проведення уроку записати в ЕКЖ зміст даного уроку і домашнє завдання учням.

4.12. Учитель повинен на вимогу навчальної частини або голови методичного об’єднання спільнот, вийти на заміну уроків відсутнього колеги.

4.13. Учитель, який замінює урок, зобов’язаний після його закінчення зробити відповідні нотатки у ЕКЖ і у журналі “Заміни уроків”. При відсутності таких оплата заміни не проводиться.

4.14. Учитель супроводжує учнів до їдальні, контролює харчування учнів, прибирання посуду.

4.15.Учитель, який не має можливості з’явитись на свої уроки з поважної причини, зобов’язаний заздалегідь попередити про це адміністрацію закладу.

4.16. Класні керівники зобов’язані вести облік відвідування учнями гімназії і щоденно робити про це відповідну відмітку в ЕКЖ на основі особистих спостережень та відмітки відсутніх на уроках вчителями-предметниками.

4.17. Класні керівники терміново повинні вжити заходи по виясненню причин пропуску уроків та подавати інформацію щотижня про відвідування учнів занять заступнику директора гімназії.

4.18. Класні керівники ведуть контроль оплати за харчування учнів.

4.19. Вчителі повинні слідкувати за економією електроенергії та водопостачання.

4.20. Працівникам, яким за умовами роботи не може бути додержана встановлена для даної категорії працівників щоденна або тижнева тривалість робочого часу ( нпр. сторож), допускається за погодженням з профспілковим комітетом запровадження підсумкового обліку робочого часу з тим, щоб тривалість робочого часу за обліковий період не перевищувала нормального числа робочих годин. Введення в дію підсумованого обліку робочого часу оформляється наказом.

Працівники цієї категорії залучаються до роботи в загально-встановлені вихідні та святкові дні. Цей час включається в місячну норму робочого часу. Вихідні дні передбачаються для них графіком роботи. Робота в святкові дні оплачується в цьому випадку в розмірі одинарної годинної або денної ставки понад місячний оклад (ставку). На бажання працівника, який працює в святковий день, йому може бути наданий інший день відпочинку.

4.21. Під час канікул, що не збігаються з черговою відпусткою, директор гімназії залучає педагогічних працівників до педагогічної та організаційної роботи в межах часу, що не перевищує їх тижневого навантаження до початку канікул. Початок роботи педагогічних працівників під час канікул визначається директором гімназії за погодженням з трудовим колективом.

4.22. Під час канікул працівники обслуговуючого персоналу залучаються до виконання господарських робіт, які не вимагають спеціальних знань та вмінь (дрібний ремонт, праця на території гімназії тощо).

4.23. Графік надання щорічних відпусток погоджується з трудовим колективом і складається на кожний календарний рік до 05 січня.

Надання відпустки директору гімназії оформляється наказом відповідного органу управління освітою, а іншим працівникам – наказом директора гімназії. Поділ відпустки на частини допускається на прохання працівника за умови, щоб основна її частина була не менше чотирнадцяти днів. Перенесення відпустки на інший строк допускається в порядку, встановленому чинним законодавством.

5. Обов’язки чергових вчителів:

5.1. Чергові вчителі по гімназії приходять за 30 хвилин до початку занять.

5.2. Відповідальний черговий перевіряє наявність чергових по поверхах (учителів і учнів) і організовує заміну відсутніх.

5.3. Відповідальний черговий адміністратор реєструє в окремому журналі своє чергування і занотовує в нього всі події дня.

5.4. Чергові на поверхах слідкують за тим, щоб під час перерви в класах дотримувався санітарно-гігієнічний режим, за порядком в коридорах, на сходинках, у вестибюлі.

5.5. Всі учителі зобов’язані слідкувати за виконанням учнями Правил внутрішнього розпорядку, режиму роботи гімназії, санітарно-гігієнічних вимог.

5.6. Учителі, завідуючі кабінетами зобов’язані наприкінці своєї зміни перевірити наявність ключа від навчального кабінету чи класу, в якому він працював навчальний день або проводив останній урок зміни.

6. Працівникам гімназії забороняється:

а) змінювати на свій розсуд розклад занять і графіки роботи;

б) продовжувати або скорочувати тривалість занять і перерв між ними;

в) передоручати виконання трудових обов'язків;

г) курити в приміщенні та на території гімназії.

Педагогічним працівникам забороняється відпускати учнів з уроків, випроваджувати з класу під час занять, посилати за батьками та виконувати інші доручення. На час військового стану відпускати дітей додому під час повітряної тривоги без супроводу батьків.

7. Забороняється в робочий час:

а) відволікати педагогічних працівників від їх безпосередніх обов'язків для участі в різних господарських роботах, заходах, не пов'язаних з навчальним процесом;

б) відволікати працівників закладу освіти від виконання професійних обов'язків, а також учнів за рахунок навчального часу на роботу і здійснення заходів, не пов'язаних з процесом навчання (за винятком випадків, передбачених чинним законодавством).

Сторонні особи можуть бути присутні під час занять лише з дозволу директора закладу (або його заступників у разі відсутності директора).

VIІ. ЗАОХОЧЕННЯЗА УСПІХИВ РОБОТІ

1. За зразкове виконання трудових обов'язків, успіхи в нав­чанні дітей, тривалу і бездоганну роботу новаторства і праці та за інші досягнення в роботі застосовуються такі заохочення:

а) оголошення подяки;

б) видача премії;

в) нагородження цінним подарунком;

г) нагородження Почесними грамотами.

2. За досягнення високих результатів у навчанні й вихо­ванні педагогічні працівники представляються до нагороджен­ня державними нагородами, присвоєння почесних звань, присвоєння іншими видами морального і матеріального заохочення

3. За наслідками атестації педпрацівникам, які найбільше відз­начилися можуть присвоюватися звання "Вчитель-методист, "Старший учитель", "Вихователь-методист".

4. Педагогічним працівникам (у відповідності до ст. 57 Закону України "Про освіту") за сумлінну працю, зразкове виконання службових обов'язків надається щорічна грошова винагорода в розмірі до одного посадового окладу (ставки заробітної плати).

Заохочення оголошується в наказі (розпорядженні), доводять­ся до відома всього колективу гімназії і заносяться до трудової книжки. При застосуванні заходів громадського, морального і матеріального заохочення, при представленні працівників до держав­них нагород і почесних звань враховується думка трудового колективу.

VІІІ. СТЯГНЕННЯ ЗА ПОРУШЕННЯ ТРУДОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ

1. Порушення трудової дисципліни, тобто виконання або належ­не виконання з вини працівника обов'язків, покладених на них трудовим договором, статутом гімназії, Правилаvи внутрішнього трудового розпорядку, положення про ЗЗСО, посадовими інструкціями тягне за собою відповідальність-застосування заходів дисциплінарного чи громад­ського впливу,

За порушення трудової дисципліни адміністрація гімназії застосовує такі дисциплінарні стягнення:

а) догана;

б) звільнення.

2. Звільнення, як дисциплінарне стягнення, допускається за:

а) за систематичне невиконання трудових обов’язків (п.3 ст.40 КЗпП України);

б) за прогул без поважних причин (п.4 ст.40 КЗпП України);

в) за появу на роботі в стані наркотичного, токсичного або алкогольного сп’яніння;

г) за розкрадання майна комунальної власності (п.8.ст.40 КЗпП України).

Звільнення не може бути застосоване, якщо до працівника раніше не застосовувалися заходи дисциплінарного стягнення (догана).

Прогулом також вважається неявка на роботу без поважної причинибільше 4 –х годин робочого часу.

Згідно з діючим законодавством про працю педагогічні працівники можуть бути

звільненіза вчинення аморального вчинку, не сумісного з подальшим виконання виховних функцій.

3. До застосування дисциплінарного стягнення директор гімназії повинен вимагати від порушника трудової дисципліни письмові пояснення. У випадку відмови працівника дати письмові пояснення складається відповідний акт.

Дисциплінарні стягнення застосовуються директором гімназії безпосередньо після виявлення провини, але не пізніше одного місяця від дня її виявлення, не враховуючи часу хвороби пра­цівника або перебування його в відпустці.

Дисциплінарне стягнення не може бути накладене пізніше шести місяців з дня вчинення проступку.

4. За кожне порушення трудової дисципліни накладається тільки одне дисциплінарне стягнення.

5. Дисциплінарне стягнення оголошується в наказі (розпорядженні) і повідомляється працівникові під розписку.

6. Якщо протягом року з дня накладання дисциплінарного стягнення працівника не буде піддано новому дисциплінарному стягненню, то він вважається таким, що не мав дисциплінарного стягнення.

Якщо працівник не допустив нового порушення трудової дис­ципліни і до того ж проявив себе як сумлінний працівник, то стягнення може бути зняте до закінчення одного року. Протягом строку дії дисциплінарного стягнення заходи заохочення до працівника не застосовуються.

Кiлькiсть переглядiв: 85

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.